J eśli Twoja firma nie ma swojej strony internetowej to tak jakby wcale nie istniała. Czy można zatem pozwolić aby prowadząc biznes nie posiadać firmowej strony internetowej? No, nie bardzo! Poniżej przedstawiamy 3 przykłady korzyści dla których każda forma biznesu powinna posiadać swoją wizytówkę w sieci.
Obecnie większość firm stara się podnosić jakość swojego wizerunku i wiarygodności, gdyż ma to ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Potencjalny klient zanim zdecyduje się nam za coś zapłacić, dokładnie prześwietli naszą firmę w Internecie. Brak strony internetowej spowoduje, że już na samym początku sam zainteresowany stwierdzi, że coś mu nie pasuje. Strona Internetowa to nie tylko informacja gdzie masz siedzibę i czym się zajmujesz, warto zadbać by znalazły na niej zakładka referencji, formularz kontaktowy i galeria Twoich prac, ponieważ znacznie zwiększy to szanse zakupową.
Istnieje szereg rozwiązań mających na celu analizę ruchu na naszej stronie. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics, który pozwoli nam podejrzeć kto ją odwiedzał. Możemy prześledzić statystyki takich parametrów jak lokalizacja, płeć użytkownika oraz urządzenie z jakiego się logował, dodatkowo jesteśmy w stanie zweryfikować, które podstrony cieszą się największym zainteresowaniem. Dzięki tym informacją będziesz mógł wyciągnąć wnioski w jaki sposób modyfikować ofertą swoich usług.
Strona Internetowa jest prawdopodobnie najbardziej wydajną formą reklamy. Dostęp do niej jest przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu dla każdej osoby mającej pod ręką jakiekolwiek urządzenie łączące się z Internetem. Takiej jakości do informacji o swojej firmie nie jest w stanie zaoferować żaden przekaz marketingowy.